ILMAINEN VERKKOKOULUTUS TEEMU ELORANNAN, SAMULI PERÄLÄN JA SAMI SUNDVIKIN KANSSA

“5 urheilijalle erittäin haitallista ravintomyyttiä (et kai sinä usko jotain näistä?), sekä uusimmat ja tehokkaimmat vinkit suorituskyvyn parantamiseen ja ylläpitoon"

Syyskuu

12

Keskiviikko, 12. syyskuuta
kello 18.00 - 19.00

privacy Emme jaa tietojasi. Kyllä, tämä koulutus on täysin ilmainen.

TÄMÄN TUNNIN MITTAISEN ILMAISEN KOULUTUKSEN AIKANA OPIT:

  • 1

    Millaiset uskomukset ja väärinkäsitykset eivät ainakaan paranna suorituskykyä

  • 2

    Miten kannattaisi sen sijaan toimia?

  • 3

    Käytännön vinkkejä urheilijoille, urheilijoiden vanhemmille, valmentajille ja aktiivisille harrastajille

  • Osallistut 69€ arvoisen lahjakortin arvontaan. (Kaikkien osallistujien kesken arvotaan 3 lahjakorttia lisäravinteisiin)

Sami Sundvik, Samuli Perälä & Teemu Eloranta

Kerro tästä koulutuksesta kavereillesi...

HUOM: Otamme tähän verkkokoulutukseen vain rajoitetun määrän ihmisiä, jonka jälkeen ilmoittautuminen suljetaan. Varaa paikkasi tänään, jos haluat olla varmasti mukana.

Varaa paikkasi nyt ja varmista, että pääset mukaan...

privacy Emme jaa tietojasi. Kyllä, tämä verkkokoulutus on täysin ilmainen.

Nooralotta

Opin entistä syvällisemmin kalorien ja hiilihydraattien syklityksestä ja kuinka se toimii käytännön esimerkein. Kävimme myös tarkasti läpi tarpeelliset lisäravinteet. Itselleni tärkeää oli juuri nuo käytännön esimerkit, jotta pystyin oikeasti toteuttamaan asioita ilman epävarmuutta.

Koitin aiemmin joka päivä syömään ”liian vähän”. Nyt kun opin syklityksen perusteet, olen pystynyt paremmin jaksottamaan kaloreita harjoitusten ehdolla.

Olen vasta hetken aikaa sitten saanut nämä neuvot ja koen jo nyt niistä olevan iso hyöty harjoitustehoihin! Lajini on siitä hankala, että urheilijan täytyy pystyä olemaan mahdollisimman kevyt, mutta vahva ja räjähtävä.

Haluaisin kannustaa urheilijoita ja ihan ei-urheilijoitakin ottamaan rohkeasti asioista selvää ja etsiä juuri itselleen sopiva ammattilainen apuun. Ravinto on yksi tärkeimmistä kehittymisen osa-alueista, joten siitä ei kannata tinkiä!

Nooralotta Neziri
Sami Pätäri

Kun treenaa kovaa, niin ravinto ja lepo olisi syytä olla kunnossa.

Moni ei arvaakaan kuinka kalliiksi huonot ravintoratkaisut tulevat urheilijalle ajan kuluessa. Eikä moni tiedä sitäkään, kuinka treeni luistaa, kun on virtaa ja kroppa on elinvoimainen.

Jos haluaisin parasta tietoa mitä on saatavilla, niin kysyisin näiltä kavereilta.

Sami Pätäri Suomen vahvin mies 2014
Pasi Mannonen

Olin treenannut liikaa ja lipsahdin ylikunnon puolelle. Ei maistunut treeni, eikä ruoka muutaman kk levonkaan jälkeen. Teemun ohjeiden jälkeen tilanne parantui huomattavasti. Yhtenä vaikeutena itselläni on vielä vuorotyö, joka tuo omia haasteitaan treenamiseen.

Nyt tilanne on hyvä ja jatkan vielä peliuraani 50-vuotiaana. Jaksaminen parantunut huomattavasti, sekä kentällä että kentän ulkopuolella. Palautuminen esim. peleistä on ollut parempaa.

Pasi Mannonen Amerikkalainen jalkapallo