UUSI RAVINTOKOULUTUS TEEMU ELORANNAN, SAMULI PERÄLÄN JA SAMI SUNDVIKIN KANSSA:

ILMAINEN NETTISEMINAARI:

"5 erittäin haitallista ravintomyyttiä, jotka estävät huippusuorituksen urheilussa"

TÄMÄN TUNNIN MITTAISEN ILMAISEN KOULUTUKSEN AIKANA OPIT:

  • 1

    Millaiset uskomukset ja väärinkäsitykset ravinnosta eivät ainakaan paranna suorituskykyä

  • 2

    Miten kannattaisi sen sijaan toimia? Minkälainen ruokavalio sopii sinulle riippumatta siitä mitä harrastat

  • 3

    Käytännön vinkkejä suorituksen parantamiseen urheilijoille, urheilijoiden vanhemmille, valmentajille ja aktiivisille harrastajille

  • Kaikki koulutukseen osallistuvat saavat bonuksen uuteen urheilijoille suunnattuun ravintovalmennukseen

Kerro tästä koulutuksesta kavereillesi...

Koulutukseen mahtuu vain rajallinen määrä osallistujia! Klikkaa siis alla olevaa nappia ja varaa sinulle sopiva aika. Näin varmistat, että pääset mukaan...

Nooralotta

Opin entistä syvällisemmin kalorien ja hiilihydraattien syklityksestä ja kuinka se toimii käytännön esimerkein. Kävimme myös tarkasti läpi tarpeelliset lisäravinteet. Itselleni tärkeää oli juuri nuo käytännön esimerkit, jotta pystyin oikeasti toteuttamaan asioita ilman epävarmuutta.

Koitin aiemmin joka päivä syömään ”liian vähän”. Nyt kun opin syklityksen perusteet, olen pystynyt paremmin jaksottamaan kaloreita harjoitusten ehdolla.

Olen vasta hetken aikaa sitten saanut nämä neuvot ja koen jo nyt niistä olevan iso hyöty harjoitustehoihin! Lajini on siitä hankala, että urheilijan täytyy pystyä olemaan mahdollisimman kevyt, mutta vahva ja räjähtävä.

Haluaisin kannustaa urheilijoita ja ihan ei-urheilijoitakin ottamaan rohkeasti asioista selvää ja etsiä juuri itselleen sopiva ammattilainen apuun. Ravinto on yksi tärkeimmistä kehittymisen osa-alueista, joten siitä ei kannata tinkiä!

Nooralotta Neziri
Sami Pätäri

Kun treenaa kovaa, niin ravinto ja lepo olisi syytä olla kunnossa.

Moni ei arvaakaan kuinka kalliiksi huonot ravintoratkaisut tulevat urheilijalle ajan kuluessa. Eikä moni tiedä sitäkään, kuinka treeni luistaa, kun on virtaa ja kroppa on elinvoimainen.

Jos haluaisin parasta tietoa mitä on saatavilla, niin kysyisin näiltä kavereilta.

Sami Pätäri Suomen vahvin mies 2014
Pasi Mannonen

Olin treenannut liikaa ja lipsahdin ylikunnon puolelle. Ei maistunut treeni, eikä ruoka muutaman kk levonkaan jälkeen. Teemun ohjeiden jälkeen tilanne parantui huomattavasti. Yhtenä vaikeutena itselläni on vielä vuorotyö, joka tuo omia haasteitaan treenamiseen.

Nyt tilanne on hyvä ja jatkan vielä peliuraani 50-vuotiaana. Jaksaminen parantunut huomattavasti, sekä kentällä että kentän ulkopuolella. Palautuminen esim. peleistä on ollut parempaa.

Pasi Mannonen Amerikkalainen jalkapallo

Ilmoittaudu mukaan, niin varmistat ettet jää paitsi tästä hyödyllisestä koulutuksesta:

(Rekisteröitymällä nettikoulutukseen, hyväksyt meidän tietosuojakäytännön)

Terveisin:

Sami Sundvik, Samuli Perälä & Teemu Eloranta